محمد بخاطر نداشتن گوشی خودکشی کرد / آموزش و پرورش دروغ می گوید! + ویدئو گفت و گو

خانواده دانش آموز 11 ساله ای که به دلیل نداشتن گوشی هوشمند خودکشی کرده بود،جزئیات ماجرا را برای رکنا شرح می دهند.مادر محمد می گوید که مدیر مدرسه می گفت می خواهد به محمد و 2 دانش آموز دیگر گوشی ...

یک گزارش تایید نشده از خودکشی دانش آموز یازده ساله بوشهری خبر می دهد + اعلامیه

کلانشهر: به گزارش رکنا، گفته می شود این دانش آموز ۱۱ ساله ساکن شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر بود و در خانواده‌ای بی‌بضاعت زندگی می‌کرد که به دلیل نداشتن گوشی همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین، خود را ...